måndag 22 juni 2009

trumvirrvel.....nu ska hemligheten avslöjas!!

Ja då va nästan back in buisness... lärt sig leva med och stå ut med diverse hormoner som hoppar runt runt i min kropp.

Joda... Nu ska ni få höra.... Vi (jag o älsklingen) ska nämligen bli föräldrar... Jag är gravid, med barn, på tjocken, har en bulle i ugnen and so on....
Har mått skit i hur många veckor som helst nu men som ja skrev så börjar jag att så sakta komma tillbaka. lärt mig hantera mitt blodsocker så att jag inte hinner må så illa. Jag tror även att jag börar bli lite piggare o inte lika trött oxå, men de där e svårt att säga för det varierar så himla mycket från dag till dag tycker jag.

Har fått lite olika reaktioner på denna nyheten, men de flesta har bara vart väldigt glada (o en aning chockade)!!

I fortsättningen kommer jag verkligen försöka att uppdatera oftare och ni kan nog vara beredda på en del gravidbabbel och funderingar... är förvånad att hjärnan inte redan sprängts så mycket som jag tänmkt o funderat på allt kring detta. Men jag är i alla fall otroligt jävla lycklig!!! Tänk om ett halvår så kommer jag antagligen att få hålla ett litet knyte i mina armar! Ett litet knyte som kan ha en näsa som liknar min, ögon som liknar älskligens eller tvärtom.. Så häftigt att det faktiskt växer en liten liten människa inuti mig!!!

Men nu är de dags för mig o grodden att sova lite. Ska försöka vara lite pigg idag o gå upp kl 15 och kanske städa o handla... mest Älsklingen som fått ta hand om dde sysslorna den sista tiden vilket a har rätt dåligt samvete för. men ja vågar inte lova ngt kanske vaknar o har en zombiedag... de är de som är lite lurigt... man vet aldrig när tröttheten slår till.

Kram & Massa kärlek till er där ute!


1 kommentar:

Jeanette sa...

:) :) weeeii så mysigt. Läs stinalee.se & http://noscarlett.devote.se/

båda gravida...den sist nämnda är skitbra o rolig..kan kolla i hennes kategori "sommarbebis"

hoppas allt är fint med er. och att du kommer må bättre framöver söt! :) jag o stefan måste komma o hälsa på er snart!
kram jeanette