lördag 27 juni 2009

Gôôôr Varmt assååå!

Sicken dag.. ska vara glad att man är hemma som en helt människa o inte som en liten blöt fläck.. vart så varmt idag (även när solen gick i moln!!). Glömde självfalet kameran hemma, men skulle nog inte blivigt så mycket fotande iaf. Liksom legat utslagen och bara flodhästat mig!!

I picnickorgen (kylväskan) blev det jordgubbar, vindruvor, vattenmelon, äpple, var sitt wienerbröd, en baguette med ost o skinka (beredd hemma, men brödet köpte jag på Gustavsson´s) sedan gorde jag en super god pasta sallad som innehöll följande;
*Penne pasta
*coktailtomater (gula & röda)
*2 olika soters ölkorv
*knaperstekt bacon
*babyspenat
*gurka
*röd paprika
*rödlök
För att krydda upp det hela klickade jag i lite pesto och malde svartpeppar och blandade sen runt lite.
Mummsfilibabba!!!
Nu snart skan jag ta och skölja av mig i duschen sen ska vi åka o grilla hos Mr´s Mormor & Morfar. Gott!! Men sen ikväll lär jag somna som en liten gris...redan väldigt trött, men får passa på när man har en uppåtdag ;)
Kramisar!!

1 kommentar:

jeanette sa...

ont i ryggen o nacken... massage? :)
hoppas det är bra med er och magen
kram