tisdag 30 juni 2009

beep beep beep

Nu är det grymt kvavt här inne i lyan! Ge mig syre NÅGON!!

Har nyss tvättat håret i kallvattn för att svalka ner mig och tuggat isbitar, men tror ni de hjälper?? Jo kanske lite just för stunden men nu är de svalkande känslan redan borta..

Eftersom dagen igår blev helt sne utan knappt någon sömn och när ja väl somna så försova jag mig till jobbet, men men MR Stand in Cheefen brydde sig inte spec mycket. Iaf idag så somna jag vid 8 snåret och fick sova till några minuter efter 12... taaadaaaa vakna bara två ggr på den tidefn oxå. Helt SJUUKT nöjd (????)!!
Försökte nyss ringa min allra bästaste Cissi i Kalmar för en liten pratstund...(va inte igår direkt... eller jo hon försökte ringa mig föräves när ja väl somnat igårkväll hihi) men rätt va de va närvi pratat lite så blev det ngt vajsing på linjen och nu är hennes lunch slut... såå typiskt! Jag som va i sådanty behov av att snicke snacka lite, hm ja ja får försöka lite senare innan eller efter min simtur med Lill Grisen. Om det nu blir så.. vi får se...

Fasen jag är sjukt trött nu med, men de går inte att sova när de inte finns ngt syre och öppnar ja föstret blir de ännu varmare... AC SNÄLLA!!!
Nä ska försöka vara en duktig flickvän o gå o handla fast jag orkar egentligen inte. Hm kanske skuter upp det till ikväll och kanske hoppar simturen. F*n jag är en dålig människa. Eller Nääääää Jag är gravid!!! Det förklarar väl allt? Då slipper man väl göra allt som e jobbigt?
ELLER???
Aha.. Jasså inte.. hm Ok.. *suck* de trodde ju jag... jaa jaa... nog med drabbel babbel nu... ska stoppa ngt ätbart i munnen nu så man kan bli människa.

Over and out

2 kommentarer:

Fru Ljungner sa...

jo mycket slipper man göra när man är gravid...till exempel rensa kattlådan, det är strängt förbjudet...gött!

Miss Sunlight sa...

jasså det har jag inte märkt..... hm... ska jag genast ta tag i....