lördag 27 juni 2009

Morgonstund har Guld i mun!

Go morra Go morra!!

Vaknade 05.55... löst ett helt korsord, men till sist så orkade jag inte ligga kvar i sängen utan har nu slöpat mig ut till soffan. Man blir så fantastiskt glad av att se hur fint väder de är och hur lumna vindarna är redan!
Vi hade ställt klockorna på 9.00 och jag tror nog att MR kommer sova in i det sista men jag tänkte att ja kunde vara vaken. Tänkte gå ner och fixa frukost och lite strand krubb till oss så fort som klockan slår 8.00. Det är jag Tobbe & Pensionärerna som hänger på låset vid den tiden, he he.
Har dock inte riktigt bestämmt mig vad ja ska fixa för gottit att tugga på på stranden.... men har en liten plan innanför pannbenet...
Ni ska få se sen.... :D


Får se vart det bär av idag... I går var Jag & Fröken Frid ute på Svalnäs. Helt otroligt varmt så efter lite över en timma i solen så fick det bli skuggan för mig. Det gäller ju att bränna fläsket lagom i början... eller hur steker ni erat bacon? ;)
I alla fulla fall så pratade nog MR om något som heter Vristulven (ahh jag vet låter inte direkt som något mysigt place...) men skulle tydligen vara fint där... Får nog packa ned kameran oxå. ta lite fina sommarpic´s...
Nä hörrenini... nu ska ja gå o ta en kylskåpstitt o se vad som behövs inhandlas sen kanske klockan blivigt så mycket att det e dags att springa iväg till Ica Munken och förståss... Gustavsson´s.... Vet inte när vi käkade en riktigt mysfrulle senast... Längesen iaf!

Kram & see you later era små alligatorer ;)



Inga kommentarer: