söndag 28 juni 2009

Rikitgt hett...

Va just va det va i Götene & uppe på Kinnekulle idag! Har stått i hettan sedan 09.45 till nu... tur man hade 2 liter vatten med sig!! Var iaf skita trevligt att träffa Klan Åbom igen! Hela gänget oxå! BONUS!!!
Han tyvärr inte snacka ngt med Cyklisten i familjen innan start men växlade några svettiga ord efteråt.
Växlade detsofler ord med systrarna och det visade sig att lillasyster Åbom oxå va på tjocken. Fast hon va lite mer än mig... V22 nu har jag för mig hon sa. Åhh de är en sådan härlig familj!! Allvarliga disskusioner blandas med helt sjuka skämt. Får se om nån av dem dyker upp på Skara GP lite senare i sommar. *Hoppas*
För Henke gick de inte så bra om räknar placeringar, men va allt framme o visade upp sig och låg med de stora grabbarna såsom Ljungqvist och Löwqvist. Härligt JOBBAT!! Som vanligt förföljer den däringa otursfågeln honom och han lyckades dra på sig en dunder förkylning strax innan midsommar som hängt i och han inte kunnat träna på som vanligt. Håller tummarna för att du slipper mer skit denna sässongen! i År är det F*N Din tur!!!

Nu är jag iaf helt slut och ska bara lägga in bilderna från idag sen så blir det till att sleepa lite för min del.

Inga kommentarer: