måndag 29 juni 2009

No sleeping beauty

Har nu vart vaken sedan 10... illa!!
Det kryper av trötthet i hela kroppen men så fort ja lägger huvudet mot kudden så går de bara inte att sova. Jag får psykbryt snart. Skitjobbigt att sova på dagen när det är 30 grader utanför fönstret och 52 under lakarnet som är de enda slags täcke ja har över mig. Prova sova med fläckt förra sommaren men ludet gjorde mig galen och vinden gjorde mig förkyld. Tror ni det funkar bättre med kylklamapar under madrassen....?
Man kanske skulle prova, men då får man säkert urinvägsinfektion eller ngt annat skojsigt.. Fy vilken - människa jag är just nu... Måste man verkligen vara lycklig över att solen skiner hela tiden? Kan man inte få längta till hösten bara lite grann iaf? bara efter det svala sköna sovrummet och alla mysiga tända ljus?? Äh jag struntar väl i va ni tycker iaf hihi. Nu tänker iaf jag drömma mig brot till en mörk kulen höstdag... Då sover man ju iaf riktigt gott!

Inga kommentarer: