tisdag 23 juni 2009

phocahontas med blåsorkester...

Är väl inte drömmen att vakna till... men det gorde jag... Någon, eller ska man säga NÅGRA har fått för sig att underhålla Skara mitt på dagen med en blåsorkester eller om de möjligtvis kan vara dragspelskör...
Suck. jag som somnade sent, hade inte planerat att vakna 40 min innan alarmet skulle ringa... och framför allt inte till detta oväsendet!! *MORR*

Så här ligger man nu med datorn i knät och ögonen fulla med grus... Härliga morgonstund!! Får gläda mig åt att jag nu har tid att stryka min klänningen o kanske vara lite extra noggrann med maskeringen (sminket). Ska nämligen ner o ta en glass med Härliga Helena i SOLEN(!!), ska bli underbart!
Kanske inte blir så länge för m'r älsklingen kommer hem ska vi gå o kika på en lägenhet.
*hoppas, HOPPAS* Att den är fin och bra planlösning. Den är nämligen som i ett eget litet hus i en grupp av tre trähus. Vore så skönt att slippa alla dessa trappor o sen inte bo mitt i stan och med det kanske slippa att vakna av t.ex. Phoccahontas och diverse andra melodier...

Nä får väl gå upp och ställa mig under vattnet och duscha av mig sömnigheten.

Kram Kram

Inga kommentarer: