söndag 28 juni 2009

Svettiga Män i trikåer....

Sådär ja då har man vaknat upp till ännu en super fin, solig & varm dag! Var så trött när vi kom hem igår att jag slocknande med detsamma jag la huvudet i Mr´s knä.
Idag ska jag och Älsklingen dela lite på oss... Han ska åka och steka på Svalnäs med en kompis medans jag ska ansluta mig till den Åbomska klanen för heja på svettiga män i tighta trikåer. Det är nämligen Cykel SM i Götene. Efterom man vart med i den svängen är det ganska kul när sjävlaste Sm går så pass nära och då kan man ju inte låta bli att åka dit o kika lite.
Var ju typ ett år sedan jag träffade klanen så de kommer bli himla trevligt tror ag tralalala :D

Nä gott folk nu ska jag fixa matlåda och frächa upp mig lite så man inte luktar som Klungan, he he.

tramp & pedaler byebye

Inga kommentarer: