torsdag 28 maj 2009

skare va så skare va Conny´s

Ghaaa Jag är mega mätt! Jag skulle ju gå ner till Ica Munken och kolpeteringshandla lite saker. (Jag är lite piggare idag så ja tänkte försöka mig på att baka ett par olika kakor.) På vägen hem så kom jag på att ja ju borde äta ngt och hade ingen lust för att ställa mig o fixa mat hemma så Ja slank in på Conny´s Kalaskök och köpte mig en lunch låda.
Det är riktigt god mat där. Jag hade sån beslutångest. Finns alltid 3 alternativ men idag gick fisken bort... Stekt strömming.... förlåt mig men det kan jag bara inte äta. tycker egentligen smaken e himmelsk men det är alldeles för mycket ben för att ja skall kunna njuta av den. Ne idag så stod beslutet mellan Mexikanska revbensspjäll med coleslaw (YUMMI!!) eller Penne pasta med Heta räkor... (YUMMI, YUMMI!!)
ag valde till sist det sistnämnda. Det va sjukt gott!! Man får en stor matlåda och en hyfsat stor burk att plocka sallad i (kunde dock vara sallad, tycker ja som salladsbord freak!). MM satt inte fel någonstans.

Nu när ja fyllt på med energi så kan jag ju ställa mig o diska så jag har någon plats att baka på :D
Kanske tittar förbi o lägger in lite bilder på mina bakverk senare.

Kram så länge!
Ps. glöm inte att prova Bananchokladkakan!!! Ni kommer inte ångra er!! Ds.

Inga kommentarer: