fredag 29 maj 2009

GoMorra!

Sådär ja... då va man vaken och frukosten har precis slunkigt ner genom strupen. Prima!! Bara en dusch kvar sen kan dagen börja på riktigt.

Kollade igenom min mail nyss och för de mesta så är det bara skräp mail med jobbiga erbjudande som man någon gång har råkat tacka ja till... Men idag fanns det faktiskt ETT BRA mail. Det var fortfarande ett "erbjudande mail" från Baresso.se.
Jag har funderat ett tag på att faktiskt byta ut min plattång som börjar bli rätt sliten.. Men det är ju en GA.MA så den va ju inte billig när den inhandlades och ska ja ha en ny så ska de vara av samma märke eftersom jag varit extremt nöjd med den.
Och kan ni tänka er...Nu när ja öppnade erbjudandet så var där ett erbjudande på just GA.MA plattänger!! den billigaste som ja hittade (som för övrigt va en likadan som den jag har) kostade bara 480:-!!! FYND!!! Men där fanns ju även andra. Lite mer uppdaterade liksom... så har ja lite ångest...
Ska jag ha kvar den jag redan har, men som börjar sjunga på sista versen, ett tag till. Eller... Köpa en NY?!? Jag vet vad jag egentligen vill, men så försöker ja vara lite ekonomisk. Ska ju faktiskt till frissan på måndag för att klippa och färga vilket kommer kosta en slant... Kanske ska vänta till nästa månad, men då kommer ju inte detta erbjudande att finnas kvar...

HJÄLP MIG!! Vad tycker ni?

KÖPA........................................................INTE KÖPA

Inga kommentarer: