fredag 29 maj 2009

Moraltant?

Hm kommer hem ifrån en helkväll med bilbingo och älsklingen sätter mig i soffan och försöker hantera min för kvällen OTROOOOOLIGT sega dator då jag plötsligt hör ett irriterande tjut. Något slags larm skulle jag tippa på.
Nyfikenheten tar över och segdatorn blir ställd åt sidan... går ut i köket och ut på balkongen för att se fall man kan lista ut varifrån det irriterande larmljudet kommer ifrån och (ursäkta mina ord!) VA FAN FÅR MAN SE!?!?!?

Svar: En jädrans ungpallt som står och pissar precis vidsidan av våran port...på baksidan!!

Att det är på baksidan betyder alltså att han antingen är ifrån "vårat hus" eller har klämt sig emellan grindarna...BARA FÖR ATT PISSA!!! När det finns fin fina träd att stå o drilla mot mycket mer lättåtkomligt än detta... Åh jag blir så sur! Jag ångrar såå att jag inte sa något!!
Ibland kan bli lite lätt trött på dessa MÄN och deras dingeling att de hur som helst utan att skämmas det minsta kan hänga ut den och dritta o dratta sitt kiss hur dom vill. Nu är det så att jag inte är ett dugg avis på detta eftersom a mer än hellre sätter mig på en toa och uppskattar när man kan tvätta händerna efter ett beskök. Kalla mig moraltant mer än gärna, för det är så här jag tycker i alla fall!!!

Inga kommentarer: