tisdag 5 maj 2009

Äntligen!!!

Nu har ag fått mitt paket på posten som ag väntat på i några dagar... Faktiskt inte alls många men iaf n'r man bestä'llt ngt så kan man ju knappt bärga sig tills man får riva upp o se, klämma o känna på sakerna man köpt.
Jag börjar verkligen gilla Nät-shopping!! Hittat en sida som säljer parfym, hårgrejor, smink och lite annat till OTROLIGT bra priser om man skulle jämnföra ute i affär!! Det är en sida på UK och alla priser är o pund men om man tar fram en valutaomvandlare på en annan sida så ser man lätt va de kostar i kronor. Det bästa är att i dessa otroliga priser så är frakten ikluderad!!!Eftersom jag är ett biggt FAN av TIGI produkter så har a kikat lite extra på dessa och lär aldrig köpa ngt mer i frissörbutik. Förlåt kära frissa men det skiler alltför mycket för att jag ja ska kunna låta bli faktiskt. Iaf så gick de väldigt smidigt o smärtfritt. betala med mitt kort och sedan kom varorna direkt till brevlådan. Beställde förra onsdagen och fick det igår och då har det vart röd dag o så här i sverige. trodde jag skulle få vänta mycket lägre!!

Oj... i all upphetsning har ja glömt näna sidans namn.. www.feelunique.com
Verkligen värt o kika om man vill köpa märkes varor o lite sådant som inte finns i vanliga svenska butiker till riktigt bra priser!!

1 kommentar:

fruljungner sa...

wow! tack för tipset!