fredag 15 maj 2009

Home sweet home

Såå nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här. Måste passa på att säga att produkterna jag köpte ifrån den brittiska sidan jag tipsade om i förra inlägget hittills har vart tillfredställande. Funkar prefa för min hud och det känns riktigt gosigt att mojsa in rengörings mjölken i hela ansiktet att sedan sköla bort och återfukta med en fräch toner MMM Me LIKE!!!

I helgen blir det en riktigt kalashelg. Farfar fyller 80 (!), Kussen har fyllt 21, Mamsen fyllde 53 den 29 april och till sist så fyller pappsen 55 år den 25 maj... Måste nog säga att min pressent till Mamma & Pappa är kalas bra!! GRATTIS till er allihop!!

Nu väntar inte sängen som vanligt utan städning, packning och ev brödbak för att hålla mig vaken.
Vid 10-tiden kommer hyresvärden och skall fixa min ugnslucka som vart trasig sen Vi flytta in. Ska bli riktigt skönt att kunna använda den som vanligt utan pill och risk (större risk!) för att bränna sig.
Men om ja ska hinna med allt detta får jag nog sätta igång nu. Hörs senare. tar datorn med mig hem till Stallarholmen.

Kram på er så länge

Inga kommentarer: