onsdag 27 maj 2009

Piggelin!!!

Såå då va alla hemska räkningar betalda. blev u lite pengar över denna månad oxå.
Vilken tur då slipper vi leva hungriga!!
På tal om mat så sitter ja nu o slökikar på "Halv åtta hos mig" och smuttar på min piggelinglass. Underbart!!

Åh det vore mysigt att gå ut o käka en riktigt god o lyxig middag ngn kväll... hmm får fundera vidare på detta... kanske en suprise för min goding?? mmm det får tiden visa....

Ikväll blir de nog lugnt annars. ska kurerar mig ifrån mina fylda bihålor och kanske kika på en film.. För er som inte visste så är det nämligen Champions Leauge Final vilket intreserar mig lika mycket som om tomten har navelludd... (vilket iofs är en intressant fundering, men ska inte gå in mer på den just idag). Men det är ju bara en gång om året och min lilla goding har vart helt underbar den senaste tiden (lite mer än vanligt liksom...) så självklart får han se finalen helt utan protest från min sida ;)

over and out

Inga kommentarer: