tisdag 15 februari 2011

Snart ny LR månad...

Det betyder Ny planering och ännu mer LR!
Jippie!!
Jag har massa tomma datum som ja skulle behöva hjälp att fylla av trevliga coh frivilliga människor!

Dessa datum i Mars finns jag tillgänglig för Er;
1, 2, 3, 6, 8, 9, 15, 16,17, 29, 30, 31
(18,19, 20 bär det troligvis av till Kalmar så är ni intresserade i den trakten och ut efter vägen får ni hojta till så vi kan planera in detta i god tid!)

Så vill ni ha en trevlig kväll innehållande massor av smink och parfymer eller en mysig spa-kväll med fotbad, ansiktsmask och få känna på lite härliga Aloe Vera produkter hjälper jag gärna till!

 Är det något ni funderar på eller har frågor om så var inte rädd för att kontakta mig antingen i en kommentar eller via mail så hör jag av mig så fort jag kan!

 (Sverige -> produkter-> katalog)
Kan ni kika in och förtitta lite på hela deras sortiment.

Vänliga Hälsningar Cecilia

cicci_lindblad@hotmail.com

Inga kommentarer: