måndag 21 februari 2011

Boka en visning av LR´s produkter och vinn!

JUST NU!

Boka en Smink eller Aloe Vera visning i Mars och var med och tävla om ett set i form av
Aloe Vera Face Scrub & Aloe Vera Lip Care (värde 218:-)

Aloe Vera Face Scrub (50% aloe vera): Ett naturligt och skonsamt sätt att ta bort döda hudceller på. Gelkrämen förfinar hudbilden utan att störa hudens balans. Bambuextrakt och peeling- korn av bambu förfinar hudbilden För strålande fräsch hy Peela huden 2-3 gånger i veckan. Appliceras på fuktig hud över ansikte, hals och dekolletage. Undvik det känsliga ögonpartiet. Skölj med ljummet vatten.

Aloe Vera Lip Care (40%  aloe vera):Läppvårdsstift för mjuka och lena läppar Skyddar läpparna Fuktighetsgivande Appliceras dagligen eller vid behov

Följande datum finns till ert förfogande:
1, 2, 3, 6, 9, 10, 22, 29, 30, 31
(folk boende i kalmar trakten har även fredagen 18 och söndagen 20 till sitt förfogande!)

Kontakta mig via mail eller genom en kommentar så hör jag av mig!

Tävlingsregler:
  • Av rimliga skäl så ser jag gärna att du som bokar en visning bor inom en radie av ca 5 mil från Skara. Tveka inte ifall du bor längre ifrån! Kontakta mig så försöker vi lösa det!
  • Bokningen skall ske senast  måndag 28 Februari kl: 20.00.
  • Lämna namn, mail och telefonnummer så att jag lätt kan få tag i Dig (detta kommer självklart inte publiseras här i bloggen!)!
  • Vinnare dras 1 mars och priset levereras i samband med produktvisningen!
Titta gärna in på http://www.lrworld.com/


Hoppas vi ses och Lycka Till!
// Cecilia


Inga kommentarer: