lördag 19 februari 2011

En del människor är bra roliga!


Ibland stöter man på riktiga filurer.
Filurer som försöker sälja på en ett nytt mobilabonnemang.
För två månader sedan hade jag tittat bort och försökt att undvika dessa människor in i det sista.
Inte idag!
Dessa människor måste vara fantastiskt drivna för att orka igenom hela dagar med bortförklaringar, irriterade blickar och människor som gör precis som jag alltid gjort, ALLT för att undvika att möta deras blick!
Just därför har jag bestämt mig för att stanna, lyssna, se vad de har att erbjuda.
Därefter ta ställning till erbjudandet och efter det erbjuda dom en möjlighet att titta på ett annat företag...
->  LR Health & Beauty Systems!

Idag blev resultatet mest irritation inombords. Två drivna och riktigt säljkåta killar med sådana otroliga fördommar så det liknade inget.
Men men inget att haka upp sig på för dom gör vakren av eller till för mig. Mest förundrad över hur man kan spy galla över ngt som man inte vet något om?
Mest det som gjorde mig irriterad. Inget jag visade dom såklart utan avslutade sedan bara att "ja ja erat misstag, ha en lyckad dag med eran  inställning!" och ett leende!



Inga kommentarer: