söndag 27 februari 2011

Hepp Hepp Pepp Pepp!!

1½ dag kvar på denna månaden! Månadens sista sminkvisning ikväll!
Det betyder att det jätte snart är Mars månad dags att ta sig över ännu ett par gränser som man satt för sig själv. Många människor (bla. jag) sätter ibland stopp för sig själv genom bara en tanke. Jag försöker dock att arbeta på detta. Sätta lite högre krav på mig själv (fast inte så höga att jag kvävs av tabnken på dem!) 
för någon smart lärde mig att om man sätter ribban lite högre än man tänk från början så arbetar man för att nå de sista och även om man kanske inte når hela vägen dit just den månaden så har man alldeles säkert kommit längre än om man bara arbetat för det första lite lägre målet.

Jag ska sätta mig ner och göra en plan för saker jag vill uppnå varje månad resten av året och för de kommande tre åren.
Kan bli spännande att titta tillbaka på denna planen om tre år se vad man har lyckats göra med den!

På tisdag är min första arbetslösa dag på många år. Tänkte göra mitt bästa för att den tiden ska bli så kortvaraig som möjligt!
Känns som jag har en spännande tid framför mig. Hitta ett deltidsjobb så jag kan fortsätta att arbeta på min LR-karriär och njuta av våran fantastiska dotter!!

Kom igen nu!! Heja Heja!

Inga kommentarer: