torsdag 10 februari 2011

Full Fart Framåt!
Tror aldrig jag haft så fullt i en kalender som jag har nu för tiden. Vem var de som bestämde att dygnet bara skulle ha 24 timmar?
Ikväll har dock vart en lugn kväll utan (nästan iaf) LR. Det är kul när man ser att och hör att andra människor också blir så där glada o spralliga och uppspelta när det går bra och de märker att det faktiskt fungerar! Det är nästan en större belöning än vinsten av en bra försäljningskväll!
I tisdags var det min första sminkning och som tur var gick det jätte bra trots att jag va nervös och trodde magen skulle rasa vilken sekund som helst OCH värdinnan blev dessutom nöjd, HALLELULJA!
Sandra skötte snacket och jag sminkningen. Jag Tycker det är oerhört skönt och är super tacksam över att att ha Sandra som en trygg pelare bakom ryggen!

Nu blire bingen för mig. I morgon väntar öppna förskolan i Skara.

Inga kommentarer: