måndag 12 januari 2009

playing the song all night long....

Åh.. första hela natten på detta år avklarades inatt. Gick helt OK, men som vanligt så e sömnen ett problem... Have to do something about it!!


Sitter här ner borrad i min goa soffa, Timo trallar ut genom högtalarna på en behaglig lyssnings och filosofi nivå.

Lagade mat innan det blev Cowboysoppa (en slags köttfärssoppa), blev otroligt gott och en mättsam soppa. Även hunnit med att springa ett varv med min kära kompis snabeldraken. Men nu sitter jag här i soffan som sagt och bara njuter av lugnet... eller ja typ... katterna lever rövare men annars är det ganska lugnt o fridfullt. Tv:n avstängd och bara Timos mysiga röst och tangentknapper som hörs (förutom the cat's dåra men dom kan jag stänga av från som tur är..).


Tycker det är så skönt att bara få vara för mig själv en stund och få reflektera lite över livet...


*dutturutu* (sms:signal...)


Mmm Det va min älskade goding!! *lyckorus*


Mmm Saknar honom! Ska till han i morgon, MYS!! och på fredag ska vi åka hem till Stallarholmen.. första gången han är med hem. Första gången jag känner att jag inte behöver ursäkta mig eller skämmas för hur det ser ut hemma. Såå skönt!!


Om ett par veckor bär det av till Vemdalen för en veckas skidsemester! Ska bli såå skönt!! Mysigt att få en vecka ihop med bara skoj! Känns som jag kommer få tt par goa skratt eftersom Mr Goding ALDRIG åkt utför tidigare hihi.... men det ska nog gå bra för han skulle jag tro.. Han är ju bra på det mesta.


Nä nu ska jag allt gå ut o sätta igång vattenkokaren och fixa mig en kopp Thea och njuta en stund till av lugnet innan Gulsbagge Galan börjar...





Lot´s Of Love for all of You out there!

Inga kommentarer: