lördag 10 januari 2009

Love you long time

mmmm Mys helgen genomgående ord alla gånger!!
Igår mys med min älskling (som ikväll övergett mig för ett se färjestad få stryk av HV71 mohahahaha...). SÅ Jag ska åka o mysa med mina svärföräldrar och Älsklingen lill kusin Hugo. Hugo och Jag vad ska man säga ha ha love @ first sign... kanske inte riktigt MEN NÄSTAN! Sist ville han att ja skulle följa med han hem,, inte lite fräck lill killen e första gången man ses o allt. Iaf såå jäkla skön unge... " du kan kalla mig "Lanzan" " *skrattar gott* 4,5 år åh så undertbart härlig att man gensat vill skaffa en egen liten knodd. Men men de får väl vänta lite till antar jag... även om det vore himla mysigt...mmmm... Lite avis på en viss go tjej som ja vetat från dag 1 att hon vart gravid.... åhh mys i sommar när hon får sin lilla.....

Iaf ska försöka fånga lilla goa Hugo med kameran ikväll så ja kan visa honom här i bloggen senare kanske. Måste hoppa in i duschen nu o fixa iordning mig för lördags bus o mys i Axvall.

Ha de underbart alla där ute!!


*Lot´s of Love*

Inga kommentarer: