onsdag 7 januari 2009

Boring....

jupp boring boring boring!! Ligger i min soffa och är sjuk... Tycker otroligt synd om mig själv som får ligga här helt ensam utan någon goding som kramar om mig och som får mig att skratta... Lär inte ses förns på Fredag, SNYFT!!
Fick gå hem inatt från jobbet. Sved lite eftersom jag sagt till mig själv att vara stark o klara hela natten även att jag inte va riktigt pigg. Men när klockan stod på 23.55 så mådde jag så dåligt att ja knappt orkade stå på mina egna ben. Febern steg och när ja väl kom hem så pjuka jag... usch o fy.... antagligen var det pga utmattning och att febern steg så fort. Ramlade ner i sängen och han skicka ett par sms till godingen som fortfarandre va vaken! Jag gick o la mig med långkalsonger, linne och polotröja och till det drog jag över mig mitt goa duntäcke... Ändå frös jag. vakna en gång och fick ta av mig polon men alla andra kläder fick stanna kvar på min febriga kropp.
Va väl annars hyfsat skönt att träffa folk på jobbet igen. kanske blir roligare på söndag när jag är frisk. blir nog hemma resten av veckan skulle jag tro om jag inte e riktigt pigg till sista natten. Känner faktiskt att min arbetsmoral höjts ett snäpp, positivt! Men jag längtar efter ett dag jobb så jag och min goding har samma rytm...
Nu är det heller inte länge kvar tills vi drar till fjälls :D ska blir så himla mysigt och roligt!!

Nej måste vila lite nu, trött i huvet o ögonen, men laddar kanske upp lite fler pic´s sen och skriver ett par rader!

Kram på er så länge!!

Inga kommentarer: