torsdag 8 januari 2009

grey is todays color

Fy sicken tråkig dag detta har vart.... efter att haft svårt att somna igår sov jag till 11.45... bara det gjorde ju att halva dagen hade gått. jag hade annars tänk att försöka mi på en promenix idag medans det iaf va lite mindre grått ute. Men det fick bli en eftermiddags promenad. tog ett varv i på den korta slingan i skogen med kameran i högsta beredskap smög jag mig ut ibland snöslask, träd och stenar för att försöka hitta ngt skojsigt att fota men en grå dag lockar ju inte fram de alra bästa fotona direkt och efter 30 minuter så va jag helt slut i kroppen o knoppen och fingrana va lila. Märkte ganska tydligt att jag inte alls va så pigg som jag trodde när ja satt hemma i soffan. Blir hemma inatt oxå orkar man knappt gå en slöpromenad med fotopause så ska man nog inte jobba heller... bättre att bli helt kry och ta nya friska tag för arbetsåret 2009 på söndag!

Nu sitter jag här uppgosad i soffan med en stor kofta, mysisar och insvept i en filt och kikar mellan raderna på AFV... (americas funniest homevideos...) man kan allt få sig ett gott skratt tack vare en hel del tokiga amerikanare. Tack Stora landet i väst för det...
Jag saknar min goding oxå... men i morgon ja då får vi ses igen... har vart ett par riktigt ensama dagar nu. Blev så himla ensamt efter att ha umgåtts i nästan 3 veckor med bara enstaka timmars vila ifrån varann... Älskar att finnas i din närhet!! Älskar att få ligga med huvudet i ditt knä och bara känna en sådan trygghet jag sällan kännt förut! Du är mitt allt!

har inte fixat fotona från dagens tur än bjuder på ett par iaf....




isdroppar på vildljng....

Den osminkade sanningen.....

Inga kommentarer: