onsdag 21 januari 2009

just a minut...

Vill börja med att säga: Stort Grattis Käre bror till din Lapp!! (Kanske man får en skymt av dig i Skara trakten inom kort?... ;) )

Va nu ett ett tag sen som jag författa ngt här på bloggen. Har inte mått så bra det sista och inte haft någon inspiration direkt. Är fortfarande sjuk och jag börjar minst sagt ledsna ordentligt!! Funderar på att ringa VC idag så ja får komma o ta prover. Får bara vara hemma en natt till utan intyg oxå. och på söndag sa vi dra iväg till fjällen... känns ju himla kul *NOT*

Vad som däremot känns ganska overkligt är att Vi (Älsklings Godingen & Jag) idag ska kika på ett hus. Vi var och kika förra veckan, mest för skoj och pga min nyfikenhet.. Men båda råkade nog bli lite kära... REDAN utbrast någon, Nämen så roligt sa en annan... Och jag kan hålla med båda två. Tidigt jo det är klart men va gör man när man liksom bara råkar hitta SÅÅÅ rätt i allt man gör nu förtiden? Finns inte många hus som detta och ja... Ja ja vi får se vad som händer, men jag är riktigt sugen om jag ska vara totaly ärlig. Kan se mig, Älsklingen, Katterna och små barn skutta omkring på gräsmattan där redan ;)
MMMmmm.... Dreamer.....

Inga kommentarer: