fredag 12 september 2008

Tapetsmurfar & Kolakakor

"för det är smurf fest hos mig oh ohhhh ohh"
Ja de hade man faktiskt kunna tro om man råkat titta förbi hos mig de senaste dagarna.. Ja har slipat tapetskarvar som aldrig förr och tapererna är Blåa... då menar ja liksom inte härligt ljusblå eller havsblå. Åh nej JAg menar Nervöst Illblått!!! Hur kan någon velat välja en sådan färg i ett sobrum där man ska ligga o slappna av, Över mitt förstånd men men de finns ju homosapiens sapiens till allt så... Iaf resultatet blir att man mer eller mindre ser ut som en smurf. Blåa slingor i håret, blåa armar, blått snor you name it!
Här om dagen hade jag faktiskt lite hjälp oxå... hihi... En riktig snygging tittade förbi o hjälpte till med ett par skarvar *tack för Mycket trevligt sällskap* hihi blir helt varm om kinderna när ja tänker på Smurfen i fråga!! Hoppas att vi ses snart o det är väl tur att ja har fullt upp i helgen annars hade jag nog fått panik...
Iaf vi stod här o slipa o prata och skratta o pratade om kladdkaka och andra världsproblem... Du va så fin... så fina armar... så gulligt leende...ögonen!!! MMMhhmmmmm MEEE LIKE!!!! *slår en frivollt*
Hm hjälp mina kinder liksom har fastnat i något slags fånigt leende kan bara inte sluta!
Tur att Lill Ballen bakat kolakakor här om dagen som hon titta förbi me och som ja lyckats att inte vräka i mig så kan kunde bjuda Lill Ballens SNygging till bror på någor mer än bara tapetdamm o dåliga skämt :D

*pssst... vet ni vad.... Jag tror jag börjar bli smått förälskad*
Redan tycker ni säkert då, men Ja... ha aldrig vart med om det här innan det sa liksom bara Pang så sköt amor mig med en pil rakt i hjärtat, ha ha ha ha

babbel bubbel over and out måste spackla lite hål nu så vi kan tapetsera klart till i morgon lunch.

KRAMAR

Inga kommentarer: