lördag 20 september 2008

Hur gör man egentligen?

Jahada.. i går hade jag en liten dejt.. WIHII...
JAg undrar fortfarande hur man gör liksom... hur dejtar man.. ha ha jag är liksom inte så bra på det... inte dejtat dirket mycket i mitt snart 24 år långa liv... Hur som helst så gick det himla bra. JAg bjöd på tacogratäng och pinsamt nog hade jag glömt att köpa ngt att dricka till så det blev hederligt kranvatten men det gick ju bra iaf :) . Blev liksom en lugn filmkväll efter det och filmen vi skulle se som vi aldrig kom in i eftersom vi prtade sönder den hette "charlie WIlsons War" va tydligen en verklighetsbaserad film med Tom Hanks & Julia Roberts två grymma skådisar som dock inte gjorde ngt exremt intryck på oss två som pratade mest hela tiden.
Jag är ju som jag är och man vill ju liksom veta lite vad man har för chanser så till slut tog jag tag i min trygga polokrage och sa något i stil med att det vore skoj att ses mer så att ja kunde få lite grepp om honom... HALLÅ CISSI DITT PUCKO hur kan man uttrycka sig så?? det hela ledde vidare till en halvrolig jobbig situation men vi kom fram till att vi båda ville ta det lugnt och att vi ville ses igen. Beslutet fick det att lätta lite hos mig. Han ville träffa MIG igen!!! WIHIIII
Trots mitt klumpiga inlägg tidigare.
Lite kul man hamnade centimeter för centimeter närmare varandra om man råkade röra sig lite liksom men det skulle ta ända fram till någon gång strax efter tolv så kände jag hur de va ngt som började pilla lite på min fot och först så tänkte jag att de va nog bara att han råkade snudda lite liksom... men sen så började de pilla mer och pillande övergick till stryckningar över foten... vilket ledde till att jag vågade pilla lite på hand arm och sedan så höll vi hand o pillade hand *tihii* man blir liksom varm i hela kroppen!!! SÅÅÅ MYSIGT!!!
Det va det som hände innan han åkte hem (Kl: 1.30) och sedan fick jag på hans intiativ en go kram innan han gick. Vi ska höras o ses igen vilket känns riktigt bra. Känns liksom helt sjuk bra för min del och riktigt skönt att liksom ta de lite piano i början och att det va han som började pilla foten först :D

Nu återstår bara en urlång väntan till nästa gång.. känns ju alltid som tiden står still när man väntar. *suck*

Men Jag är ju såå glad... hur kunde jag ha sådan tur att att en sådan fin kille kunde bli intresserad av mig?? Nästan för bra för att vara sant...

Lots of love // Cicci

2 kommentarer:

Anonym sa...

nå så gulliiiig! /jeanette

Miss Sunlight sa...

mmmm :) mera mera!!