måndag 8 september 2008

D Day

Idga är dagen D då man ska till banken för att göra en så kallaad bodelning... låter så märkvärdigt tycker jag... det enda ja vill e ju att David ska ta över lånen, men tydligen så måste man sitta ner med en jurist och fixa massa formaliteter och papper. Känns skönt att få det ur världen... liksm som en klump lättar från magen. (hm.. hur ska jag då stanna kvar på planeten jorden... jag som redan nu svävar omkring här hemma...?)

Ska hämta de sista sakerna i huset någon dag denna veckan oxå. Usch det är en sån där fulspäckad vecka igen!! Idag banken o bodelning och sen ska jag till färgaffären och beställa tapeter. I morgon ska jag o hämta min soffa på EM och samtidigt ta med massa saker från huset och sen måste jag fixa o slipa o spackla här hemma (hoppas att få lite hjälp tihi...) För på fredag kommer Mamma & Moster ner och ska hjälpa mig att tapetsera om i sovrummet!! Ska bli så skönt att slippa denna intensiva blåblåblå färgen på väggarna som gör en lite lätt stressad (vilket man inte vill vara i sovrummet jö). Det kommer att en ljus fondtapet med lie skimmer i och resten en mellanbrun tapet. Det komemr bli såååå fint!

borde egentligen sova nu, slutadev ju tidigt för att få sova innan banken vid klockan 14 men måndagar är det alltid massa liv utanför då alla affärer o restauranger ska få storleveranser så jag vaknade av allt buller o stå hej nedanför. Har blivigt så himla känslig för sånt, det var jag aldrig innan... 1 år på landet gör väl sitt till kan jag tänka mig... ska iaf ta hem öronproppar från jobbet så man kan få lite bra sömn i fortsättning. Kanske behöver dubbla i helgen om snark mamma o snus moster ska sova i rummet intill ;)

hoppas även att de ringer från "saker & ting" idag och säger att mina lampor har kommit! vore så skoj att få ställa dom i fönstret de är ju så fina! (egetligen dumt att skriva att de är fina... finns ju inte en chans i världen att ja skulle ställa dit något som ja tyckte va fult, eller?? )

hepp hipp hopp om man skulle ta en dushc o springa iväg till färgbutiken innan banken istället för efetr som ja tänkt... då kommer ja ju ligga lite före i mitt dags schema och det är ju aldrig fel.

Lots of Love!!
Saknar gårdagens mys ....

Inga kommentarer: