söndag 6 april 2008

tuggumitugg

Sitter o försöker planera veckans middagar o tuggar tuggumi så högt att ja störde mig på mig själv. Fick i alla fall till slut veckans matsedel....

måndag: pannbiff med hemlagat mos, brunsås o lingon
tisdag:stekfisk, koktpotatis och en kryddig mimosa sallad brevid
onsdag: Kycklingfile i kokosmjölk o lime
torsdag:fisksoppa med paprika
fredag: fransklantgryta
helgen: öppen för förslag

Recept från bla: www.ica.se www.arla.se

David är hos sin farsa o glor på F1. Jag är glad att ja slipper tycker inte det låter ngt vidare o sen hur kul e det att kolla på bilar som kör runt, runt, runt, runt? SÅÅÅ mycket roligare att titta på rally måste ja säga! Men de e klart man är ju uppfödd med rally, rallycross & folkrace... kommer inte ihåg hur liten jag var när ja åkte med i pappas rallybil och skratta o skrek "sladda pappa, sladda pappa" när han åkte på stubbgärdet nedanför vårt hus... *ler
Det va tider det, inte var man rädd heller. skulle det vara idag så hade man ju bara suttit o kvidit í stolen brevid och kanske msygtittat med ena ögat, ha ha... äldre o fegare är vad man blivit. *åh Härliga nostalgi*

Nu är de dags att sätta sig med böckerna och plugga lite anatomi så man klarar provet den 22...

sen väntar arbetet ikväll.. sista veckan men 50%.. får se va Dr. Dängerot säger på fredag om min axel... den är ju iofs bättre men inte helt OK liksom... ja ja

So long... Cissi

Inga kommentarer: