torsdag 10 april 2008

Det går frammåt i alla fall...

Så... det var några dagar sedan ja avlade en rapport nu... Har hännt ganska mkt och vart väldigt upptagen. tisdags var det ju massage kurs, gick som vanligt bra och sket skoj. sen har det vart fika med Helena & Angelica o idag har jag masserat. Fick med mig en massagebänk hem i tisdag så nu har ja häcken full kan man säga. 3 stycken idag 2 i morgon, 3 på lördag, 2 på söndag o 2 ev. 3 på måndag sen e de ju dags att lämna igen den. men känner redan att ja nog fåt in flytet ganska bra. har ju en liten fusklapp men inte behövt använda den o ja har kommit ihåg allt iaf. *klappar mig själv på axeln* fått bra betyg oxå och roligt att se olika ryggar o lite olika besvär. Masserade Davids morfar & mormor idag det gick bra Göran som vart skeptiskt först tyckte för att citera " Mmmm de här va ju skônt, det behövde nog en gammal gôbbe som jag" Vilket resulterade i att vi bestämmde att ja skulle ta med mig bänken på måndag igen. Känns så himla JAG att hålla på med det här!! Alla pengar som ja får in nu på massagen ska gå till vidareutbildning av massagen och spa terapetueutb.
Fikan i igår med härliga Helena o Angelica var trevlig o underhållande även om vi alla va riktigt besvikna på den nya coféshoppen... Skärpning Gustafssons! Blir antagligen utgång på lördag. Stadt i Lidköping. längtar!! "HJÄLP va ska jag ha på mig-tanken" dyker genast upp i skallen... äh får fundera på det medans jag jobbar... kan ju slänga in en maskin med tvätt när ja kommer hem inatt.
Badrummet börjar oxå ta form.. elelr form o form men iaf fått upp nya väggar och ska snart börja med taket. var ju tvugna att sänka det lite eftersom jag har proppsat på att ha spotlights i hela taket :) Åh jag bara vet att det kommer bli så fint o kännas så lyxigt sen... kakel o mosaik o golvvärme o mmmm så snyggt" bilder kommer sen... Kakel nissen kommer nästa vecka o börjar. vilket betyder att tiden med husvagns toa närmar sig = mindre trevligt men va fan gör man när man bara har en toa och alla hantverkare inte kan komma precis efter den andre. Får leva med den positiva tanken "det blir ju bra sen..."
Att gå på jobbets toa nu där man kan spola med ett tryck är just nu rena lyxen!! här gäller ju vattenhinks-modellen.
ja ja de va väl lite sammanfattat vad som hänt här de senaste dagarna... orkar inte skriva mer nu o gör ja de orkar väl ingen läsa skiten heller ;)
Kramisar

Inga kommentarer: