onsdag 2 april 2008

Förbenat oxå!!

Åh, är de tillåtet att tycka lite synd om sig själv eller? Om inte så gör jag det iaf! Det började redan igår när vi skulle börja packa hem efter massagekursen. Jag hade sagt förra gången att ja skulle låna hem en bänk och öva hemma. Har ju inte kunnat massera ordentligt på riktigt länge eftersom jag haft inflammation i min axel. Men precis som man skall börja att fixa med bänken kommer det någon och säger "jag ska ha med den där bänken hem (pekar på den ja står vid), jag vägrar ta den andra för jag går o den är så tung" *grr* har man inte varit där på ett par ggr kan man ju åtminstone fråga om det är någon som tänk låna hem den eller om de är OK att man lånar den. Nä, men för guds jävla skull ta bänkhelvetet bara! *spyr*
För att livet inte ska bli lättare så vaknar man med en igentjockad strupe och kippar efter andan eftersom andningsvägen genom näsan hade gått i strejk. Näsan slutade dock strejka när Härliga Helena & Jag tog en riktig långpromenix på sörboledens lummiga stigar! Very nice IDÈ my friend!

Inga kommentarer: