torsdag 13 januari 2011

Happy 1 åring!!

Den 13:e januari 2010 eller neeej2011 är det ju visst ja.. och därmed ett helt år sedan jag låg i min säng på BB i skövde och kände mig helt övergiven då älsklingen tvingades åka därifrån... Kan nästan börja gråta när ja tänker på det faktiskt.
Men som sagt ett helt år sedan.... Kan ni fatta? 365 dygn.....
I morse var det iaf en super glad 1 åring som stod o hoppade i sin säng och applåderade när jag för fulla muggar sjöng både "Ja må du leva", "vad är det för en dag?" och "Happy Birthday". När hon sedan fick ett prassligt paket och ett snöre med 3 ballonger, ja då va lyckan total!!

När Älsklingen kom hem från jobbet fick hon de lite större paketen......


TUT TUT Här kommer Wilda på sin nya grymma rosa (SÅKLART) Speedster!!
Är den inte häftig??

Åh här en jättagosig nalle!! Wilda är världens gosedjurstjej!!
Tror snuttehunden kommer få lite konkurens nu...

På lördag är det 1 års kalas här hemma med 7 sorters kakor och tårta!! Riktigt kalas med andra ord!! Allt är typ bakat o förberett sånär som på en sort och så tårtan förståss. Detta ser vi framemot!! Fast mest ser jag fram emot att få gå och krama kudden nu.
Natti natti!

Inga kommentarer: