söndag 18 april 2010

Jaha då har det hänt igen....

... fast första gången på detta stället.... Gick in i badrummet för att tvätta händerna och vad hör jag... JO förstår ni grannarna har SAMLIV i badrummet brevid... försäölkte slå bort det först o intala mig att han antagligen bara flyttade ngt tung där på andra sidan, men blir i samma ögonblick varse om att så nog antagligen inte var fallet...
De grannar som jag än så länge tyckts bäst om... Nu kommer jag ju inte kunna se dom i ögonen... FY Jag vill inte höra sånt!! Varför råkar jag alltid ut för detta?
Ser man inte en naken man stå i fönstret o kika från en våning på Strandvägen i Huvudstaden så har man grannar som nästan knullar sig in i lägenheten och när man flyttat därifrån så kan man inte ens få tvätta händerna förns man råkar ut fört igen....

Men det är ju skoj att dom tycker om varandra iaf.. får se denna insident som ett sundhetstecken!

Inga kommentarer: