söndag 6 juli 2008

en del har hänt....

usch det är lite tråkigt, men när det händer mycket i mitt liv har jag liksom inte tid att skriva så mycket om det. Fast det kanske är då jag borde skriva om det liksom för att få ur sig lite tankar o annat som ligger o gror. Iaf Så är det bestämmt nu. Jag ska flytta till Skara, ENSAM. Han får ta över lånen elelr köpa ut mig billigt från huset. För mig vore de ju bra att få in lite deg att köpa nya möbler för... men det är ju bara en EGO tanke som ligger i bakhuvudet. Ja ja så får det bli i alla fall. Bäst så. Det som är riktigt tråkigt ( och då menar jag RIKTIGT TRÅKIGT!) är att folk inte kan låta bli att lägga sig i när de inte vet hela storyn liksom. Suck! Konstigt att det är Jag som blir utnämnd till "taskmört" "svikare". Men tydligen är det så att enligt vissa så ska man bara stå ut med att få slag ord så som "jävla fitta" "kossa" "bitch" (listan kan göras längre...).

Nu i veckan får jag iaf mitt hyreskontrakt på en mysig 2 rummare Mitt i centrum av lilla staden. Åh de ska bli så skönt! Visst lite vemodigt oxå på ett sätt. Det kommer juy vara lite ensamt i början då ja inte har hjärta till att stänga in Tarzan i en lägenhet när han tillbringar mer tid ute än inne även på vintern liksom... Får se om ja skaffar någon ny polare längre fram... kanske en rasis typ bengal eller liknande? elelr bara en helt vanlig bonkatt :) .

har ju lite svårt att leva utan djur... provade det en gång i mitt liv... huga det va ett mörker... helt plötsligt fanns det så många mer spöken under sängen som ingen skrämde bort. Hi hi.



Igår hade vi (jag, Denice och Diana) drinkprovning och allmän alkoholintagskväll. Visade sig blir roligare än förväntat (och då hade vi hlga förväntningar!!) spelade in egna musikvideos och fuL(L)ade oss. Den videon kommer att förbli bara våran...

Inga kommentarer: