tisdag 9 mars 2010

Check...

Sådär nu har ja beställt lite scrapbooking grejs. Tanken är att Wilda ska få ett urläckert album med bilder på mig o magen o hennes första tid. I minhjärna är det iaf urläckert... får la se hur det blir när det är klart. Hoppas att man en dag få tid att sätta sig o pyssla lite bara. Hm.. Får la skicka u´t lilla i vagnen med sin pappa eller morbror som driver. Kom på här om dagen att det faktiskt är ett sätt få egentid.
Jo även om man blivit mamma så har ja faktiskt inte sluta tänka på mig själv, det är mer en fråga om ATT HINNA med sig själv...
Något som jag VERKLIGEN saknar!! En sådan enkel sak som att sätta en bröddeg är nu ett projekt och man vet inte om man kommer hinna baka ut degen sen eftersom det antagligen kommer komma ett blöjbyte eller amning emellan...
Iaf för att inte min idé o pengar ska vara bortslösade så får det nog bli så att skicka iväg den lilla sötnosen som sagt. Men Kommer jag klara av att inte ha henne i närheten? Snakcka om att vara känslomässigtkluven!

Inga kommentarer: